Doradzamy młodzieży
→ Profesjonalna diagnoza uznolnień i talentów
→ Tutoring rozwojowy mlodzieży
Diagnoza talentów
Spotkaj się z naszym konsultantem i poznaj swój indywidualny profil wewnętrznych uzdolnień! Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony, co pozwoli Ci lepiej planować dalszą edukację i przyszłą karierę.
Tutoring rozwojowy
W trakcie indywidualnych spotkań z tutorem uczymy jak poznawać i lepiej wykorzystywać swoje talenty, jak szukać mocnych stron, pogłębiać wiedzę i zainteresowania oraz jak planować przyszłość.
Więcej o diagnozie talentów:
Oferujemy spotkania indywidualne z doradcą talentów w celu identyfikacji indywidualnych zasobów rozwojowych młodzieży w wieku 13-16 lat.
W trakcie spotkań identyfikujemy typy i konfiguracje zdolności, uzdolnień i talentów, profil inteligencji, styl ucznia się) oraz wyznaczenie obszarów możliwych do doskonalenia i rozwoju w ramach edukacji szkolnej i pozaszkolnej.
Uczeń uczestniczący w doradztwie otrzyma raport z diagnozy zdolności, uzdolnień i talentów – Indywidualny profil wewnętrznych zasobów rozwojowych. Ponadto uczeń uzyska wsparcie doradcze w zakresie rozwoju swoich zasobów wewnętrznych (propozycje rozwoju zasobów rozwojowych).
Więcej informacji i zapisy:
kontakt@realna.bialystok.pl
606 479 951
Koordynator: Beata Kunat
Jest licencjonowanym trenerem kreatywności Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia treningów kreatywności dla uczniów, studentów, nauczycieli. Ponadto zajmuje się problematyką identyfikacji uzdolnień uczniów oraz rozwoju zawodowego nauczycieli.
Tutoring rozwojowy:
kontakt@realna.bialystok.pl
606 479 951
Tutorki Białostockiej Szkoły Realnej
Tutoring rozwojowy
Hanna Mąka
Lubię ludzi i piękną przyrodę. Jestem osobą, która chętnie nabywa nowe umiejętności. Często podejmuję wyzwania, nieustannie poszukuję sposobów na skuteczną edukację moich uczniów, bo jestem… empatyczną i doświadczoną nauczycielką matematyki.
Tutoring jest dla mnie pracą dwóch osób nad małymi lub dużymi wyzwaniami. To jak wspólna podróż, w której najważniejszym środkiem transportu są cele, pragnienia i mocne strony tutoranta. Oferuję pomoc w rozpoznawaniu i odkrywaniu potencjałów oraz wsparcie w rozwijaniu pasji, zainteresowań a także towarzyszenie w realizacji celów.
„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana” (Heraklit z Efezu)
To dla mnie ważne motto życiowe. Zapraszam osoby otwarte na zmianę, poszukujące własnych ścieżek w konstruktywnym dialogu i współpracy.
Tutoring rozwojowy
Krystyna Ratasiewicz
Interesują mnie sztuki wizualne i różnorodne rodzaje twórczości. Lubię poznawać ludzi, ciekawi mnie świat. Ważna jest dla mnie wolność, poszukiwanie nowych inspiracji i nabywanie nowych umiejętności. Jestem nauczycielem uczącym się.
Tutoring jest dla mnie szczególnym spotkaniem z drugim człowiekiem, którego podstawą jest rozmowa i chęć współpracy. Jest procesem, który rozwija i wzajemnie poszerza horyzonty. Jest czasem, który warto przeznaczyć na zauważenie, rozpoznanie i wzmocnienie talentów. Jest koncentracją na przyszłości.
Podczas naszych spotkań odkryjesz swoje mocne strony i zwiększysz pewność siebie. W Tutoringu współpracujemy nad wybranym przez Ciebie celem.
Jeśli poszukujesz zmiany i chcesz się zaangażować w swój rozwój – Tutoring jest dla Ciebie. Zapraszam.
Tutoring rozwojowy
Marta Małecka-Dobrogowska
Kreatorka działań rozwojowych, grupowych, inicjatorka i innowatorka. Z wykształcenia socjolog i ewaluator, zawodowo edukator, inicjator, badacz i menedżer projektów. Dyrektor wykonawczy Białostockiej Szkoły Realnej.
Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i praktycznym prowadzeniu projektów o charakterze społecznym, dotyczącym edukacji, rozwoju regionalnego, poszukiwania działań w obszarze innowacji społecznych oraz kształcenia zawodowego oraz ustawicznego. Aktywnie uczestniczy i wspiera realizację działań rozwojowych. Współtworzy i koordynuje projekty edukacyjne i społeczne z dziedziny innowacji, przedsiębiorczości społecznej, zrównoważonego rozwoju.
Po godzinach: mama, żona i mieszkanka Gajownik – gdzie wspólnie z dziewczynami działa lokalnie.
Tutoring rozwojowy
Magdalena Pogorzelska
Jestem pasjonatką sztuk wszelkich, muzykiem i nauczycielem gry na oboju. Pracuję z uczniami w wieku od 7 do 19 lat. Cenię równowagę duszy i ciała – osiągam ją poprzez literaturę, podróże, kontakt z przyrodą i jogę. Jestem mamą dwóch chłopców w wieku 10 i 13 lat. Wolne chwile poświęcam na dobre kino.
Tutoring jest dla mnie wspieraniem drugiego człowieka, rozmową i pracą nad sobą. Jest jak wędrówka w piękne rejony. Wymaga wysiłku, ale daje spełnienie i satysfakcję.
Oferuję wspieranie i rozpoznawanie mocnych stron za pomocą empatycznej komunikacji. Pomoc i towarzyszenie w rozwoju osobowości, wyznaczaniu i realizowaniu celów.
Zapraszam ludzi otwartych na dialog i współpracę, ludzi poszukujących celu, zmiany i szerszej perspektywy.
Zadania finansowane ze środków otrzymanych z NIW-CRSO w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030.