fbpx

Doradzamy młodzieży

→ Profesjonalna diagnoza uznolnień i talentów 
→ Tutoring rozwojowy mlodzieży

Diagnoza talentów

Spotkaj się z naszym konsultantem i poznaj swój indywidualny profil wewnętrznych uzdolnień! Dowiesz się jakie są Twoje mocne i słabe strony, co pozwoli Ci lepiej planować dalszą edukację i przyszłą karierę.

Tutoring rozwojowy

W trakcie indywidualnych spotkań z tutorem uczymy jak poznawać i lepiej wykorzystywać swoje talenty, jak szukać mocnych stron, pogłębiać wiedzę i zainteresowania oraz jak planować przyszłość.

Więcej o diagnozie talentów:

Oferujemy spotkania indywidualne z doradcą talentów w celu identyfikacji indywidualnych zasobów rozwojowych młodzieży w wieku 13-16 lat.

W trakcie spotkań identyfikujemy typy i konfiguracje zdolności, uzdolnień i talentów, profil 
inteligencji, styl ucznia się) oraz wyznaczenie obszarów możliwych do doskonalenia i rozwoju w ramach edukacji szkolnej i pozaszkolnej.

Uczeń uczestniczący w doradztwie otrzyma raport z diagnozy zdolności, uzdolnień i talentów – Indywidualny profil wewnętrznych zasobów rozwojowych. Ponadto uczeń uzyska wsparcie doradcze w zakresie rozwoju swoich zasobów wewnętrznych (propozycje rozwoju zasobów rozwojowych).

Więcej informacji i zapisy:
kontakt@realna.bialystok.pl
606 479 951

 

Koordynator: Beata Kunat

Jest licencjonowanym trenerem kreatywności Polskiego Stowarzyszenia Kreatywności. Posiada wieloletnie doświadczenie w zakresie prowadzenia treningów kreatywności dla uczniów, studentów, nauczycieli. Ponadto zajmuje się problematyką identyfikacji uzdolnień uczniów oraz rozwoju zawodowego nauczycieli.

Tutoring rozwojowy:

W trakcie cyklu od 4 do 8 indywidualnych spotkań z tutorem uczymy jak poznawać i lepiej wykorzystywać swoje talenty, jak szukać mocnych stron, pogłębiać wiedzę i zainteresowania oraz jak planować przyszłość. 
 
W programie tutoringowym Tutor stanowi dla ucznia autorytet (mówiąc w uproszczeniu, jest połączeniem coacha i mentora). Wskazuje możliwe drogi rozwoju i wspiera realizację zdefiniowanych wspólnie celów. Ta relacja – oparta na zaufaniu, szacunku i poszanowaniu autonomii –  to holistyczny rozwój i rozumienie społecznego funkcjonowania człowieka, to wykorzystanie osiągnięć psychologii pozytywnej.
 
To, co odróżnia tutoring od coachingu to przede wszystkim nastawienie
na długofalowy efekt oraz całościowe spojrzenie na podopiecznego, nie tylko na
osiągniecie jak najszybciej doraźnego celu, najczęściej pojawiającego się w sytuacji kryzysowej. Z kolei w mentoringu nacisk kładziony jest na dorobek i dzielenie się wiedzą oraz zgodność zainteresowań mentora i podopiecznego. Tutoring skupia się na odkrywaniu wielu możliwości i kładzie nacisk na całościowy rozwój podopiecznego. Tutor jest przewodnikiem – nie przywódcą.
 
Więcej informacji i zapisy:
kontakt@realna.bialystok.pl
606 479 951
 

Tutorki Białostockiej Szkoły Realnej

Tutoring rozwojowy

Hanna Mąka

Lubię ludzi i piękną przyrodę. Jestem osobą, która chętnie nabywa nowe umiejętności. Często podejmuję wyzwania, nieustannie poszukuję sposobów na skuteczną edukację moich uczniów, bo jestem… empatyczną i doświadczoną nauczycielką matematyki.

Tutoring jest dla mnie pracą dwóch osób nad małymi lub dużymi wyzwaniami. To jak wspólna podróż, w której najważniejszym środkiem transportu są cele, pragnienia i mocne strony tutoranta. Oferuję pomoc w rozpoznawaniu i odkrywaniu potencjałów oraz wsparcie w rozwijaniu pasji, zainteresowań a także towarzyszenie w realizacji celów.

„Jedyną stałą rzeczą w życiu jest zmiana” (Heraklit z Efezu)

To dla mnie ważne motto życiowe. Zapraszam osoby otwarte na zmianę, poszukujące własnych ścieżek w konstruktywnym dialogu i współpracy.

Tutoring rozwojowy

Krystyna Ratasiewicz

Interesują mnie sztuki wizualne i różnorodne rodzaje twórczości. Lubię poznawać ludzi, ciekawi mnie świat. Ważna jest dla mnie wolność, poszukiwanie nowych inspiracji i nabywanie nowych umiejętności. Jestem nauczycielem uczącym się.

Tutoring jest dla mnie szczególnym spotkaniem z drugim człowiekiem, którego podstawą jest rozmowa i chęć współpracy. Jest procesem, który rozwija i wzajemnie poszerza horyzonty. Jest czasem, który warto przeznaczyć na zauważenie, rozpoznanie i wzmocnienie talentów. Jest koncentracją na przyszłości. 

Podczas naszych spotkań odkryjesz swoje mocne strony i zwiększysz pewność siebie. W Tutoringu współpracujemy nad wybranym przez Ciebie celem. 

Jeśli poszukujesz zmiany i chcesz się zaangażować w swój rozwój – Tutoring jest dla Ciebie. Zapraszam.

Marta Małecka-Dobrogowska-Białostocka-Szkoła-Realna

Tutoring rozwojowy

Marta Małecka-Dobrogowska

Kreatorka działań rozwojowych, grupowych, inicjatorka i innowatorka. Z wykształcenia socjolog i ewaluator, zawodowo edukator, inicjator, badacz i menedżer projektów. Dyrektor wykonawczy  Białostockiej Szkoły Realnej.

Posiada wieloletnie doświadczenie w zarządzaniu i praktycznym prowadzeniu projektów o charakterze społecznym, dotyczącym edukacji, rozwoju regionalnego, poszukiwania działań w obszarze innowacji społecznych oraz kształcenia zawodowego oraz ustawicznego. Aktywnie uczestniczy i wspiera realizację działań rozwojowych. Współtworzy i koordynuje projekty edukacyjne i społeczne z dziedziny innowacji, przedsiębiorczości społecznej, zrównoważonego rozwoju.

Po godzinach: mama, żona i mieszkanka Gajownik – gdzie wspólnie z dziewczynami działa lokalnie.

Tutoring rozwojowy

Magdalena Pogorzelska

Jestem pasjonatką sztuk wszelkich, muzykiem i nauczycielem gry na oboju. Pracuję z uczniami w wieku od 7 do 19 lat. Cenię równowagę duszy i ciała – osiągam ją poprzez literaturę, podróże, kontakt z przyrodą i jogę. Jestem mamą dwóch chłopców w wieku 10 i 13 lat. Wolne chwile poświęcam na dobre kino.

Tutoring jest dla mnie wspieraniem drugiego człowieka, rozmową i pracą nad sobą. Jest jak wędrówka w piękne rejony. Wymaga wysiłku, ale daje spełnienie i satysfakcję.

Oferuję wspieranie i rozpoznawanie mocnych stron za pomocą empatycznej komunikacji. Pomoc i towarzyszenie w rozwoju osobowości, wyznaczaniu i realizowaniu celów.

Zapraszam ludzi otwartych na dialog i współpracę, ludzi poszukujących celu, zmiany i szerszej perspektywy.

Zadania finansowane ze środków otrzymanych z NIW-CRSO w ramach Programu Rozwoju Organizacji Obywatelskich na lata 2018-2030.

Narodowy Instytut Wolności
Przewiń do góry