fbpx

Strategia marketingowa

dla MŚP, organizacji i instytucji

Marta Rogalewska

Szkolenie online w małych grupach Koszt: 410 pln / os

Strategia marketingowa
dla MŚP, organizacji i instytucji
-
Marta Rogalewska

Szkolenie online w małych grupach Koszt: 410 pln / os

Ruszasz z nowym projektem lub porządkujesz swoje dotychczasowe działania i „spadł” na Ciebie marketing? Spokojnie! Myśl strategicznie! 

A jeśli potrzebujesz pomocy w planowaniu komunikacji i działań, zapraszamy na szkolenie online z Martą Rogalewską. 

Spotykamy się w małych grupach, by porozmawiać o Waszych biznesach. Podglądamy techniki najbardziej doświadczonych graczy, które może wykorzystać każda mała firma. 

Na szkoleniu tworzymy fundamenty Waszej strategii marketingowej, pomagamy Wam zyskać kontrolę nad wizerunkiem i sprawnie ruszyć z przemyślanymi, nastawionymi na realizację celów działaniami!

Do zobaczenia w klasie 🎦

Przejrzyj program szkolenia

Najważniejsza wiedza, postawy i sposoby myślenia, dzięki którym działania marketingowe zyskują strategiczny wymiar. 

Jak się zorganizować – szczególnie jeśli mamy ograniczone zasoby. Które kompetencje mają najwyższy priorytet, jak współpracować z zewnętrznymi wykonawcami i nie stracić kontroli w prowadzanych kampaniach.

Programy i aplikacje, które warto znać, gdy zajmujemy się marketingiem w pojedynkę.

Rozkładamy je na czynniki pierwsze, analizujemy przykłady, ćwiczymy definiowanie głównego przekazu marki. 

Co zrobić, kiedy wydaje nam się, że „typów klientów” jest zbyt wiele. Skąd brać dane do określenia własnych grup docelowych. Jak wykorzystać profil Idealnego Klienta w praktyce?

Jak tchnąć życie w strategię, ruszyć z działaniami i nie wpaść w najczęstsze pułapki, które pogrążyły juz niejednego eksperta…

Strategia marketingowa jest jak partia szachów – nie jak jeden ruch. Pokażę przykładową „rozgrywkę”.

Już wkrótce!

Szkolenie Facebook Ads T.W.O.
(Target Groups -Workflows – Objectives)

Dla kogo:

Dla każdego, kto stoi przed wyzwaniem stworzenia swojej pierwszej strategii marketingowej. Szczególnie polecamy przedsiębiorcom, pracownikom małych/średnich firm, koordynatorom projektów społecznych lub innych przedsięwzięć publicznych.

Kiedy:

Szkolenie to jednorazowe spotkanie trwające 6h lekcyjnych (+ przerwy)

Najbliższe terminy:

  • Szkolenie zakończone, trwają zapisy chętnych na kolejne terminy.  Daty szkoleń zostaną zaproponowane po zebraniu pełnej grupy – jeśli termin nie będzie Ci pasował, masz prawo do rezygnacji. 

Jak:

Nasze szkolenia online to spotkania z trenerami w czasie rzeczywistym, z możliwością konsultacji, dyskusji, dopytywania o szczegóły. 
Uczestnicy otrzymują dodatkowe materiały edukacyjne w formie elektronicznej.

Przed szkoleniem prosimy o instalację programu Zoom Client For Meetings (zoom.us/download) na komputerze stacjonarnym lub ZOOM Cloud Meetings na urządzeniu mobilnym. Udział w szkoleniu wymaga sprawnej kamery i mikrofonu. 

Zapisy:

Uzupełnij formularz zgłoszeniowy. Opłatę należy wnieść dopiero po uzgodnieniu terminu szkolenia (trwa kompletowanie grupy), najpóźniej 24h przed rozpoczęciem szkolenia. Numer konta znajdziesz w formularzu zgłoszeniowym i poniżej.

CENA:

410 PLN / OSOBĘ

Wystawiamy faktury. Organizator jest zwolniony z podatku VAT. 
Interesuje Cię skorzystanie  z większej ilości szkoleń płatnych? Prosimy o kontakt w sprawie rabatu! 🙂

Dane do przelewu: Fundacja PRO (adres: Gajowniki 19d, 16-070 Choroszcz)
Bank BNP PARIBAS 03 1600 1462 1820 1464 5000 0001
W tytule przelewu prosimy napisać: strategia marketingowa, imię i nazwisko uczestnika.

 

Poznaj trenerkę:

Marta Rogalewska

Project managerka, strateżka, analityczka, współzałożycielka 2 agencji kreatywno-technologicznych. Współtwórczyni programu szkoleniowego Gold&Finch.

Związana z branżą interaktywną od 2006. Opracowywała strategie oraz koordynowała realizację wdrożeń technologicznych i działań marketingowych dla takich marek jak Red Bull, Jim Beam, EY, Credit Agricole, Citi, Hasbro i wielu innych. Przez 4 lata manager operacyjny największego w Europie festiwalu tanecznego. Wykładowca na Politechnice Białostockiej (na kierunku Marketing Internetowy i studiach MBA).

Pytania?

Organizatorem szkolenia
jest Fundacja Pro
prowadząca Białostocką Szkołę Realną

Zapraszamy do kontaktu!

szkolenia@realna.bialystok.pl
730 904 600 lub 606 479 951

Mieszkasz

w Białymstoku?

Zobacz ofertę bezpłatnych szkoleń
prowadzonych przez Lokalny Ośrodek Wiedzy i Edukacji
przy Białostockiej Szkole Realnej.

Przewiń do góry